منتدى الهكر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

hamode&anos

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 78

خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم Empty
مُساهمةموضوع: خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم   خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم Icon_minitimeالجمعة يوليو 11, 2008 3:22 am

مبدئيا انتظر قليلا حتى يتم ظهور الصور وانتهاء تحميل الصفحه

اقدم لكم الان اقوى 9 برامج لتدمير المواقع -- دلوقتى تدمير المواقع بقى اسهل من عمل السلطه --
المهم...
اولا برنامج Battel

خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم Battle
سشرح كيفيه معرفه الاى بى للموقع فى اواخر الموضوع
ثانيا برنامج evil-Ping وهو من اقوى البرامج واشهرها لتشويه الموقع

خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم Evil-Ping
ثالثا برنامج http-Bobmer من اندر البرامج
خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم Http-Bomber
رابعا برنامج Modmer وانا اتحدى اى حد عنده البرنامج ده لانه نادر جدا جدا
خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم Mmmodmer1.0
خامسا برنامج kill-http-B2 عربى وقوى
خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم Http-Bomber22
سادسا برنامج ip-ping
خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم Ip-Ping
سابعا برنامج كاشف الاباتشى للكش على تغرات الموقع وبطء عمل الموقع تماما حتى الوقف
خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم Kashef-app
ثامنا برنامج توسنامى وهو اجدد برنامج يعنى لسه (طازه) وعربى 100%
خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم Tosnamy
تاسعا برنامج Webl
خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم Webl

الان وقت التحميل
رابط التحميل من هنا >>>
http://www.up1.0freehosting.com/uploadf/download.php?file=d6af1c8cab04f3ece125469ba8e749e5
كيفية التحميل بعد الدخول على الرابط -شاهد الصوره-
خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم How-down-Ping
دلوقتى ازاى نعرف نجيب الاى بى بتاع الموقع
اولا عن طريق البرنامج السابق -رابعا- برنامج Modmer
لانك عن كتابه اسم الموقع وتضغط على زر هجوم سيقوم بظهار الاى بى للموقع
ثانيا عن طريق الدوس المشهوره (command , من قائمة ابدا
يعنى مثلا لو عايزيين نعرف الاى بى للموقع
www.ozq8.com
Start >> Run >> Command >> Ping -n 1 www.ozq8.com
الحمد لله
دلوقتى بقى ازاى ندمر المواقع عن طريق الدوس (command , تابع معى...
من قائمه ابدا افتح Run
Start >> Run >> Command
دلوقتى مثلا لو عايزين ندمر موقع
www.ozq8.com عن طريق الــPing وهى عباره عن ارسال رسائل او حزم للموقع بشكل قوى وسريع ومفاجئ حتى يتم تدميره
نكتب الاتى لتدمير سيرفر الموقع -- وهى من اقوى الطرق--

ping -t -l 25000 -i 255 www.ozq8.com
شوف الصوره
خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم Ping-dos-nof
افتح نافذه تانيه من الدوس واكتب فيها الاتى -- للضغط على المضيف للموقع --
ping -t -f
www.ozq8.com
شوف الصوره
خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم Ping-dos-f
----------
لاحظ الخصائص فى الدوس فى الامر Ping
-t معناها ارسال حزم للموقع بشكل مستمر بدون وقف
-n (وبعدها رقم مثلا 5 ) معناها ارسال 5 حزم فقط للموقع وبعدها يتم الوقف تلقائيا
-f معناها للضغط على مضيف الموقع
وفى هذه الصوره تجد جميع الخصائص

خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم Dos-ping
وعند اعطاء اى خاصيه فى امر ping لضرب الموقع تقوم الدوس بظهار لك النتائج
هذه النتيجه معناها ان الموقع يتم قبوله للرسائل - هذا مفيد -

خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم Dos-ping-reply
هذه النتيجه معناها ان الموقع لا يستطيع قبول الرسائل لضعفه - هذا مفيد جدا -
خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم Dos-ping-good

ولو شغلت جميع البرامج + نافذتبن الدوس لمده حوالى 3 ساعات
ان شاء الله سيتم تدمير الموقع نهائيا او يكون بطئ جدا جدا جدا -- واسئل مجرب --
ارجو عدم استخدامها الا فى المواقع الاسرايئليه او المضره اوالاغانى او الجنسيه او ماشابه...
ارجو عدم استخدامها ضد مواقع اخوانك المسلمين

خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم Fasl02
xXx Fox xXx
http://www.haker-m-a.com

خد نفس عميق/انا جبت اقوى 9 برامج لتدمير المواقع+طريقه الدوس/شرح + تحميل/صدقنى لن تندم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-