منتدى الهكر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

hamode&anos

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

طريقة فتح الايميل المجمد من الهوتميل

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 78

طريقة فتح الايميل المجمد من الهوتميل Empty
مُساهمةموضوع: طريقة فتح الايميل المجمد من الهوتميل   طريقة فتح الايميل المجمد من الهوتميل Icon_minitimeالجمعة يوليو 11, 2008 3:56 am

<hr style="COLOR: #e1e1e1; BACKGROUND-COLOR: #e1e1e1" SIZE=1>

سلام عليكم
صح انا حطيت البرنامج الي بجمد اليميل الي تجمد بقدر يجمد حالو كمان مرا يفك تجميد راح ينفاك تنان بس هادي كمان مضمونى 100 % يا شباب انا بدي اشوف رد عشان اعطيكوم احلا برامج
فيه ناس كتير للاسف ايميلاتها متجمدة وفاكرين انه مسروق لانك لما بتيجى تسجل فى الهوتميل وتدخل sign in بيديك رسالة lock out ومش راضى يدخل الايميل ودى معناها ان ايميلك متجمد مش مسروق ...
سبب التجميد :
1-ياما منك انت كتبت الباسورد غلط كذا مرة فنظام حماية الهوتميل بيقفل الايميل اوتوماتيك ..
2-ممكن هاكر يكون جمده ببرنامج او شىء ..
-------------
فك التجميد مالوش حل غير من سيرفر الهوتميل دة على حد علمى وانا اى حد بيبعتلى رسالة فيها ايميله متجمد بعمل الخطوات دى والحمد لله بتتم .....
الطريقة سهلة خالص هتبعت رسالة لل technical support بتاع الهوتميل على اللينك دة
http://support.msn.com/contactus_ema...l&ct= eformts
وتكتب البيانات كدة :
نص الرسالة اللى تكتبها :
إقتباس:
Dear hotmail, i couldnt sign in my account, it gives me an error message called "Lock Out", i think my account has been frozen from a hacker.I have been waiting now for more than a week since my account frozen and nothing happened also i changed my password but nothing happened.I will appreciate ur help to Unlock my email. thnx
my email is : *********
my pass is : *********
-----------
فى خلال 24 ساعة هتجيلك رسالة من الهوتميل فيها توضيح تعمل ايه بالظبط . اذا الايميل برضه لسه متجمد اعمل reply للرسالة اللى جاتلك واشرحله بالظبط ان لسه الاكونت متجمد . واطلب منه يفك التجميد من عنده هو .
ان شاء الله يكون الموضوع فاد ناس كتير
ملحوظة :
]مش لازم نص الرسالة يكون بالظبط كدة لأ ممكن تكتب اللى انت عايزه بس انت محتاج فك الايميل فانا بديك مثال بسيط لكن ممكن تغير الرسالة وتكتب اى حاجة...........
http://www.haker-m-a.com

طريقة فتح الايميل المجمد من الهوتميل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-